Over ons
Wij zijn een Recruitmentbureau, gespecialiseerd in Personeel- en Arbeidsbemiddeling in Nederland op MBO+/HBO/WO werk- en/of denkniveau. De dienstverlening bestaat uit het bemiddelen van professionals voor vaste vacatures en interim-opdrachten:
- Werving & Selectie,
- Detachering,
- Interim Management
- Executive-Search
- Interim Recruitment op locatie
Gezien de werkervaring en trackrecord van het bureau zijn wij als bemiddelaar de expert in het vakgebied ICT. Uiteraard opereren wij graag voor de ondernemer in het klein tot middelgrootbedrijf als onafhankelijke personeelsmakelaar in de ondersteunende bedrijfsvoeringsfuncties (PIOFACH)- en salesfuncties:Ā
- Personeelszaken
- Informatievoorziening
- Organisatie
- Facilitair
- Administratie
- Communicatie
- Huisvesting
- Sales
Missie en Visie
MdH Recruitment is in 2018 opgericht met als MISSIE om de makelaar/de intermediair te zijn tussen de vakprofessional en de opdrachtgever. Het Recruitmentbureau wil graag bij opdrachtgevers Ć©n vakprofessionals aan tafel zitten en ze verder helpen, ontlasten, klankborden, van betekenis zijn in de zoektocht naar de next step: het beste personeel of de nieuwe uitdaging: āDe Hulp bij vacatures en opdrachten invullenāā. Dienstverlening loopt als rode draad door ons werk; het zit in ons bloed. Door de passie voor het recruitmentvak āānetwerken en connecties makenāā, ons enthousiasme, de persoonlijke betrokkenheid, de vasthoudendheid Ć©n loyaliteit zetten wij een stap meer tegen een scherpe marktprijs.
De VISIE is als erkend professioneel bureau in de markt te worden gezien waarbij door onze dienstverlening zowel de ondernemer/opdrachtgever als vakprofessional verder komt in zijn of haar ontwikkeling: āThe Next Stepā.
Profiel
Na zijn studie Technische Bedrijfskunde aan de T.U. Eindhoven heeft Maurice den Hartog 25 jaar werkervaring opgedaan in sales en consultancy in de zakelijke dienstverlening, waarvan 12 jaar in de werving & selectie en detachering binnen Randstad Groep Nederland (Yacht). Als Businessunitmanager was hij verantwoordelijk voor een team van sales- en recruitmentconsultants en zoān 80 interim-professionals ICT.
Naast zijn werk is hij een enthousiast sporter waaronder golfen, wandelen en zwemmen. Met zijn gezin woont hij inmiddels ruim 20 jaar in Breda waar hij ook graag in de verschillende netwerk(organisaties) is te vinden.
Kernwaarden
Welzijn
Je goed voelen, gelukkig zijn en blijven in je werk, vinden wij basisvoorwaarden voor dagelijks succesvol functioneren. Fun hebben in je werk, gezond zijn en blijven als ook energie krijgen door je werk, staat bij ons centraal. Ook nog energie overhebben na je werk is belangrijk. Kortom gaat het goed met jou als professional of opdrachtgever en je straalt dat uit dan heeft dat positief effect op het werk en resultaat. Daar helpen wij graag als recruitmentbureau aan mee.
Ontwikkeling
Werken aan een volgende stap; verder komen dan waar jij als vakprofessional of als organisatie nu staat. Het fascineert ons om bij te dragen aan de volgende uitdaging: Groei van de organisatie maar ook de persoonlijke ontwikkeling van de professional.
Integriteit
Loyaliteit staat bij ons hoog in het vaandel. Ons bureau gaat voor een langdurige constructieve samenwerking waarbij je kunt bouwen op onderlinge afspraken.