INGEVULD – Applicatiebeheerder Financiële Systemen – Tilburg

Organisatie

Voor onze opdrachtgever een grote gerenommeerde maatschappelijke dienstverlener in Brabant zoeken wij ter uitbreiding en versterking van het ICT-team een Applicatiebeheerder Financiële Systemen. Als IT-techneut beheer jij, installeer jij, monitor jij en verbeter jij mee de applicaties in het domein Bedrijfsvoering. Als Engineer weet jij de collega’s in de organisatie te ondersteunenmet oplossingen en weet jij ook storingen op te lossen. Het beheer vindt plaats binnen de kaders van ITIL en ASL om continuïteit te borgen. Je houdt de ontwikkelingen binnen je aandachtsgebied in de gaten en hebt waar nodig contact met leveranciers voor probleemoplossing, actieve monitoring in projecten.


Waar ga je aan de slag?

Je bent werkzaam binnen de ICT beheerorganisatie (ca. 60 medewerkers) bestaande uit de afdelingen Applicatiebeheer, Netwerk- en Serverbeheer, Systeembeheer, Telefonie en de ICT Helpdesk. Als Applicatiebeheerder word je toegevoegd aan een collega bij het team Technisch Applicatiebeheer. Je rapporteert aan de Teammanager Applicatiebeheer.


Functie

Wat ga je doen?

Als Applicatiebeheerder ga je proactief te werk om het correctief en preventief beheer van onze applicaties (o.a. Exact ProQuro en AFAS) naar een hoger niveau te tillen. De onderstaande werkzaamheden behoren tot jouw takenpakket:

  • Je behandelt tweedelijns verzoeken, vragen en zorgt voor oplossingen bij incidenten behorende bij de applicaties.
  • Je maakt testplannen en – scripts om nieuwe updates, patches en nieuwe releases te testen voordat deze worden geïmplementeerd in de applicatie.
  • Het onderhouden van de applicatie middels het doorvoeren van de laatste updates, patches en nieuwe releases maar ook d.m.v. monitoring en overige preventieve maatregelen.
  • Je informeert en adviseert, waar mogelijk in samenwerking met een functioneel beheerder van de informatiemanagement afdeling, de eigenaar van de applicatie en komt met verbetervoorstellen vanuit jouw expertise en bevindingen.
  • Daarnaast voer je administratieve werkzaamheden uit die voortkomen uit bijvoorbeeld meldingen-, wijzigings-, operationeel-, configuratie-, versie- en autorisatiebeheer.

Omdat de organisatie zich blijft ontwikkelen moeten de processen en ondersteunende applicaties met regelmaat aangepast worden. Daarom ga je vanuit jouw expertise ook deelnemen aan projecten en wijzigingstrajecten.


Functie-eisen

Wat breng je mee:

  • minimaal een afgeronde MBO ICT Niveau 4 opleiding of HBO-opleiding met affiniteit in de IT
  • je hebt gedegen kennis van boekhouding en/of accountancy of bent bereid hierin extra opleiding te volgen indien nodig. Affiniteit met/of werkervaring in het financiële domein is een grote pré;
  • het bezit van een ITIL, ASL en/of BISL foundation certificering is een pre;
  • jij bent iemand die analytisch, zelfstandig, klantgericht en accuraat kan werken, van aanpakken weet en verantwoordelijkheid neemt voor het beheer van de applicaties;
  • in het bezit van rijbewijs B;
  • geen 9 tot 5 mentaliteit.
  • minimaal 32 uur per week beschikbaar
  • een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift

Mocht je als HBO-starter of junior nog niet aan het beschreven profiel voldoen, maar wel het vertrouwen hebben om hier naar toe te kunnen groeien dan gaan we graag met je in gesprek. Ook een eventuele bijbaan als IT-student is een optie wanneer je minimaal 32 uur per week beschikbaar bent. We vinden het belangrijk dat we een collega vinden die goed bij onze organisatie past en een aanvulling is voor het team. We hechten vooral waarde aan het beschikken over de juiste IT-basisopleiding en de benodigde ‘soft-skills’ zoals organisatie sensitiviteit en het vermogen hebben onze collega’s/klanten te kunnen en willen helpen.

Herken jij jezelf in de woorden als: werkt zelfstandig. resultaat-, klant- en servicegericht, een teamplayer, analytisch vaardig en stressbestendig, solliciteer dan voor deze uitdagende functie op technisch hoog niveau in een dynamische wisselend omgeving en pak de uitdaging aan. Kom jij meewerken en de organisatie versterken?


Aanbod

Wat kun je verwachten?

  • een vast dienstverband voor minimaal 32 uur per week waarbij je werkt op reguliere kantoortijden (ma – vr, 08.00 – 17.00 uur);
  • een vast bruto maandsalaris van € 2.501,– tot € 3.820,– op fulltime basis (let op is 36 uur per week), inschaling is afhankelijk van aantal jaren werkervaring;
  • een vakantietoeslag (8%) en een eindejaarsuitkering (8,33%);
  • een 100 dagen introductie- en inwerkprogramma, waarin je wegwijs wordt gemaakt binnen de organisatie en jouw werkplek;
  • een ruim aanbod aan cursussen en activiteiten, afgestemd op jouw functie en persoonlijke ontwikkeling;
  • een actieve personeelsvereniging met leuke activiteiten;
  • onbeperkt toegang tot het omvangrijke en veelzijdige online trainingsaanbod van Good Habitz;


Inlichtingen

Bel/Whatsapp Maurice den Hartog 06-46700806. Een email naar maurice@mdhrecruitment.nl mag ook.

Sollicitatie

Solliciteer via de link voorzien van een CV en een motivatie of toelichting op jouw reactie:https://mdhrecruitment.nl/applicatiebeheerder-financiele-systemen-tilburg/?apply=true

Een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) maakt onderdeel uit van de procedure.

Bij vragen … bel gerust!

De selectieprocedure bestaat uit een tweetal sollicitatiegesprekken aangevuld met een arbeidsvoorwaardengesprek.

Delen: